اگر توضیحات هلی شات مویک ایر ۲ را مطالعه کرده‌اید و اکنون به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول جدید دی جی آی هستید، در ادامه این مقاله با موضوع جعبه گشایی مویک ایر ۲ همراه ما باشید.

قبل از آنکه به بررسی و جعبه گشایی مویک ایر ۲ بپردازیم، لازم است ذکر شود که شما می‌توانید برای خرید قسطی هلی شات Mavic Air 2 به فروشگاه ایرسا مراجعه کنید. در صورتی که در رابطه با نحوه خرید سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره 07132222924 با ما در تماس باشید.

ویدئو تصویری جعبه گشایی مویک ایر ۲

محتویات درون جعبه هلی شات مویک ایر ۲ چیست؟

  • Mavic Air 2: 1 عدد
  • ریموت کنترلر: ۱ عدد
  • باتری مویک ایر ۲ : ۱ عدد
  • ملخ (پروانه): ۳ جفت
  • کابل RC (اتصال USB-C): 1 عدد
  • کابل RC (اتصال روشنایی): ۱ عدد
  • کابل RC (کانکتور استاندارد میکرو USB)
  • محافظ گیبمال: ۱ عدد
  • شارژر باتری: ۱ عدد
  • کابل برق AC: 1 عدد
  • USB 3 نوع C: 1 عدد
  • کتابچه راهنمای کاربر: ۱ عدد
  • هاب شارژر باتری (نسخه مویک ایر ۲ کمبو)
  • آداپتور اتصال باتری به پاور بانک: (نسخه مویک ایر ۲ کمبو)
  • کیف شانه ای: (نسخه مویک ایر ۲ کمبو)
  • مجموعه فلیترهای ND: (نسخه مویک ایر ۲ کمبو)

دوربین مویک ایر ۲

بررسی کیفیت دوربین Mavic Air 2 یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در جعبه گشایی مویک ایر ۲ به آن پرداخته می‌شود. بر اساس چیزی که کمپانی دی جی آی ادعا می‌کند، کیفیت فیلم‌های گرفته شده توسط این هلی شات، دست کمی از فیلم‌های سینمایی ندارد. به همین خاطر خرید مویک ایر ۲ را به افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه تصویربرداری فعالیت می‌کنند، توصیه می‌کند.

با استفاده از سنسور تصویر ۱/۲ اینچی با فناوری Quad Bayer، می‌توانید از هر منظره ای، با هر میزان نوری بهترین تصاویر را ثبت کنید. با توجه به ۴۸ مگاپیکسلی تصاویر، عکس‌ها وضوح بسیار بالایی خواهند داشت.

با استفاده از Mavic Air 2 قادر به فیلمبرداری ۴K / 60 fps، ۲٫۷K / 60 fps و ۱۰۸۰p / 240 fps خواهید بود. با استفاده از قابلیت D-Cinelike می‌توانید رنگ‌ها را در بهترین حالت ممکن به تصویر کشیده و به صورت کاملاً حرفه ای، تغییرات لازم را ایجاد کنید.

نمایشگر ویدیو

اگر قصد فیلم‌برداری با جزئیات زیاد و بهترین کیفیت رنگ هستید، می‌توانید از مویک ایر ۲ با قابلیت فیلم‌ برداری HDR استفاده کنید. با توجه به ساختار سنسور و فناوری Quad Bayer , HDR به بهترین شکل ممکن در این هلی شات قابل استفاده است.

نمایشگر ویدیو

قابلیت SmartPhoto در مویک ایر ۲

SmartPhoto یکی از قابلیت‌های جدیدترین هلی شات دی جی آی است که متشکل از HDR , HyperLight و سنسور تشخیص است. با استفاده از HyperLight می‌توانید تصاویری که در نور کم گرفته شده‌اند را به بهترین شکل ممکن، بهبود ببخشید.

تشخیص صحنه، پارامترهای عکسبرداری دوربین را بر اساس شناخت غروب خورشید، آسمان، چمن، برف و درختان بهینه می‌کند. HDRاز الگوریتم‌های پیشرفته ای برای بهینه‌سازی دامنه داینامیک تصویر استفاده می‌کند.

قابلیت SmartPhoto در مویک ایر ۲

قابلیت پانورامای HDR در Mavic Air 2

اگر قصد دارید از یک منظره گسترده و وسیع عکس گرفته و آن را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید، می‌توانید از قابلیت پیشرفته پانورامای HDR استفاده کنید.

نمایشگر ویدیو

گیبمال سه محوره دی جی آی

گیمبال سه محوره یکی از مهمترین مواردی است که در جعبه گشایی مویک ایر ۲ توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. با استفاده از این گیمبال، پایداری تصاویر، در شرایط مختلف، در بیشترین حالت ممکن خود قرار دارد.

تصویربرداری سینمایی با FocusTrack

اگر به تصویربرداری سینمایی و خاص علاقه دارید، می‌توانید از این قابلیت که از حالت‌های هوشمند متفاوتی تشکیل شده‌است، استفاده کنید.

ActiveTrack 3.0

اگر به دنبال هلی شاتی هستید که در حین تصویربرداری، هم شما را دنبال کند و هم موانع را تشخیص دهد، قابلیت ActiveTrack 3.0، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. با استفاده از بهترین فناوری ردیابی دی جی آی، می‌توانید سوژه را حتی اگر در یک محیط شلوغ از دست دادید، مجدداً آن را پیدا کرده و دنبالش کنید.

نمایشگر ویدیو

Spotlight 2.0

با استفاده از این قابلیت، سوژه را در مرکز قرار داده و آن را دنبال کنید.

نمایشگر ویدیو

POI 3.0

از این قابلیت ترجیحاً برای سوژه ای استفاده کنید که ثابت است. POI 3.0 قابلیت شناسایی اتومبیل، قایق، انسان و … را داشته و آنها را در مرکز قرار داده و با استفاده از الگوهای مختلف، تصویربرداری از آن را آغاز می‌کند.

نمایشگر ویدیو

هایپرلپس ۸K

اگر در زمینه تصویربرداری حرفه ای و سینمایی در حال فعالیت هستید، می‌توانید از قابلیت هایپرلپس ۸K مویک ایر ۲ استفاده کنید. با استفاده از این گزینه، زمان و حرکت در اختیار شما خواهد بود تا بهترین تصاویر را ثبت و ضبط کنید.

نمایشگر ویدیو

QuickShots

اگر در زمینه تولید محتوا در حال فعالیت هستید و می‌خواهید به صفحات اجتماعی خود جلوه زیبایی ببخشید، می‌توانید تنها با طی کردن چند مرحله کوتاه با استفاده از QuickShots، از الگوهای مختلف، انواع جلوه‌های ویژه و … برای تصویربرداری استفاده کنید.

نمایشگر ویدیو

عملکرد و ایمنی پرواز مویک ایر ۲

کیفیت پرواز با این هلی شات، در مقایسه با سایر کوادکوپترهای دوربین دار ۲۰۲۰ بهبود چشمگیری داشته ‌است. با خرید مویک ایر ۲، در شرایط مختلف، قادر به تصویربرداری حرفه ای، با بالاترین سطح امنیت خواهید بود.

OcuSync 2.0

نسل جدید OcuSync 2.0 امکان انتقال ویدئو را تا ۱۰ کیلومتر و همچنین یک جریان زنده (livestream) با وضوح FHD 1080p را مستقیماً از پهپاد فراهم کرده‌ است. ویدئو دریافتی را می‌توانید در برنامه ویرایش کرده و همان موقع در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همچنین به دلیل وجود باندهای مختلف فرکانس، تداخل کاهش یافته و انتقال صاف‌تر تصویر با رمزگذاری H.265 و عملکرد بهتر سیگنال در مقایسه با نسخه‌های قبلی، مهیا شده‌است.

نمایشگر ویدیو

Obstacle Sensing (تشخیص موانع)

Mavic Air 2 دارای سنسورهای رو به جلو، عقب و رو به پایین است. علاوه بر این، یک نور کمکی باعث بهبود بینایی و ایمنی در شرایط کمبود روشنایی می‌شود و به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت فرود بیایید.

سیستم‌های پیشرفته کمک خلبان (APAS) 3.0

APAS یک ویژگی پیشرفته برای افرادی هست که قصد دارند از این هلی شات برای نقشه‌ برداری با شرایط پیچیده، استفاده کنند. با استفاده از سیستم جلوگیری از برخورد با موانع دی جی آی، که به عنوان یکی از بهترین سیستم‌ها شناخته می‌شود، در سخت‌ترین شرایط، امن‌ترین پرواز را تجربه خواهید کرد.

فرکانس دوگانه پرواز

برای کاهش تداخل هنگام تصویربرداری، مویک ایر ۲ استفاده از فرکانس دوگانه ۲٫۴ و ۵٫۸ گیگاهرتز را پیشنهاد می‌کند؛ بنابراین ارتباط با هلی شات، در امن‌ترین کانال ارتباطی با کمترین میزان تداخل، برقرار می‌شود.

مدت زمان پرواز با مویک ایر ۲ چقدر است؟

با تشکر از سیستم پیشرانه پیشرفته، Mavic Air 2، مدت زمان پرواز با این هلی شات به ۳۴ دقیقه، ۲ برابر بیشتر نسبت به مویک ایر کمبو رسیده ‌است؛ بنابراین دیگر نیازی به عجله کردن برای گرفتن عکس‌های زیبا نیست.

 برنامه DJI Fly

برنامه DJI Fly یک رابط کاربری فوق‌العاده ساده برای افرادی است که قصد دارند تصاویر گرفته شده با این هلی شات پیشرفته را ویرایش کرده و آن را به سرعت در رسانه‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

تجهیزات جانبی Mavic Air 2

اگر به دنبال خلاقیت بیشتر در هستید، پس باید از تجهیزات جانبی مویک ایر ۲ استفاده کنید.

ریموت کنترلر

ریموت کنترلر مویک ایر ۲، هم از باتری‌های به روز شده و هم طراحی ارگونومیک ویژه ای برخوردار است. با استفاده از چند گیره که روی ریموت تعبیه شده‌است، می‌تواند پهپاد را کنترل کرده و آن را با بهترین کیفیت آنتن دهی، پرواز دهید.

فیلترهای ND

اگر تنظیم نور هنگام تصویربرداری برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید از ۲ مجموعه فیلترهای ND مویک ایر ۲ استفاده کنید. لازم است ذکر شود که این تجهیزات جانبی تنها در نسخه مویک ایر ۲ وجود دارد؛ بنابراین اگر مویک استاندارد را خریداری کنید، باید این تجهیزات را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

از مجموعه ND 16/64/256 برای تنظیم سرعت شاتر در شرایط نور بسیار شدید و مجموعه ND 4/8/32 برای عکسبرداری از تصاویر روشن با مقادیر ISO کم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن
مقایسه