نحوه حمایت از فروشندگان در ایرسا

از آنجایی که ایرسا وجه کالا را قبل از ارسال آن از خریداران دریافت می نماید، فروشندگان با اطمینان کامل و آرامش خاطر می توانند کالا را ارسال نمایند.
طرح شکایت از سوی خریداران تنها در صورتی قابل قبول است که کالای خریداری شده توسط آنها با آنچه که در سایت توسط فروشنده ثبت شده، مغایرت داشته باشد. خریدار برای اثبات ادعای خود و همچنین برگشت کالا به فروشنده باید دلیل و مدرک قانع کننده ارایه دهد.
ایرسا تنها از خریداران در مقابل فروشندگان متخلف حمایت می نماید. فروشندگانی که قوانین را رعایت می نمایند، مشکلی نخواهند داشت و از آنان در مقابل خریداران مشکل پسند حمایت می گردد.
خریداران مشکل پسند که در اکثر خریدهایشان مشکل ایجاد می نمایند توسط سیستم های هوشمند ایرسا شناسایی شده و پس از تذکر، از فعالیت آنها در سایت جلوگیری می شود.
ایرسا برای فروش بیشتر کالاهای فروشندگان از ابزارهای قدرتمند بازاریابی و تبلیغات گسترده در سراسر کشور استفاده می نماید.
پیگیری ارسال کالا و دریافت فیدبک از خریداران در کمترین زمان ممکن و تسویه حساب با فروشندگان در کمتر از 48 ساعت پس از درخواست آنها صورت می پذیرد.
جهت رفع مشکلات فروشندگان، سیستم پشتیبانی هدایت شده اعضا و سیستم دریافت انتقادات و پیشنهادات به صورت 24 ساعته و همینطور پشتیبانی تلفنی از 9 صبح تا 14 بعد از ظهر به راحتی در دسترس می باشد.
امکان اصلاح فیدبک های ناراضی خریداران، پس از بررسی کارشناسان ایرسا و جلب رضایت خریدار، وجود دارد.
دارای مجوز فعالیت فرهنگی هنری و انتشاراتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دارای مجوز فعالیت پهپادی از سازمان هواپیمایی کشوری
نماینده کارگروه پهپاد اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران
ثبت شده در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد زرین پال
توصیه ایرسا این است که برای فروش بیشتر و بهتر و همچنین جلوگیری از مشکلات و سوءاستفاده های احتمالی؛ راهنمای سایت را دقیق مطالعه و مطابق آن رفتار نمایید. در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما موضوع را به ایرسا گزارش دهید.
بستن
مقایسه