کالا را دریافت نکرده ام

کالایی را که خریداری کرده ام هنوز دریافت نکرده ام یا بارنامه نادرست است

کاربر گرامی در صورتی که بارنامه ثبت شده برای کالای خریداری شده، نادرست است و یا 3 روز (بدون احتساب روزهای تعطیل) از زمان ثبت بارنامه گذشته و هنوز کالا را دریافت نکرده اید، ابتدا می توانید برای پیگیری موضوع، در صورت تمایل از طریق پیام خصوصی با فروشنده کالا مکاتبه نمایید و در صورتی که به نتیجه مطلوب نرسیدید، می توانید با پر کردن فرم زیر ایرسا را مطلع نمایید تا پیگیری های لازم را انجام دهد.
همینطور در صورتی که برای کالای خریداری شده، بارنامه ثبت نشده است، اینجا کلیک کنید.

به یاد داشته باشید که مبلغ واریزی شما نزد ایرسا نگه داشته می شود تا شما کالای خریداری شده را دریافت کنید.
لازم به ذکر است پیام های تکراری و قبلا پاسخ داده شده، حذف خواهند شد.

عدم دریافت کالا

بستن
مقایسه