آخر هفته‌ی گذشته شاهد اولین تیزر فیلم سونیک بودیم؛ تیزری که در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف، سر و صدای زیادی راه انداخت. طرفداران سونیک به هیچ وجه از طراحی این شخصیت در فیلم راضی نبودند و شکایت‌های خودشان را حسابی در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند. کارگردان فیلم سونیک در پی این شکایات، گفته که در طراحی شخصیت سونیک بازنگری خواهند کرد.

فیلم سونیک با اسم Sonic the Hedgehog قرار است در روز ۷ نوامبر اکران شود.

تریلر فیلم سونیک چندان هم جذاب نبود، ولی می‌توان به جرات گفت که حضور جیم کری در نقش ضد قهرمان فیلم، این تریلر را نجات داده بود؛ طوری که بدون جیم کری ممکن بود حتی با بازخوردهای بسیار بدتری روبرو شویم و بازی او، که بسیار هم شبیه به نقش‌های کلاسیک و قدیمی جیم کری از آب درآمده بود، کمی بازخوردها را نرم‌تر کرده بود.

با این حال، طراحی شخصیت سونیک از سوی هیچ کس پذیرفته نشده بود. به جای ساخت مدلی سه بعدی از روی طراحی اصلی سونیک، کاملا واضح بود که حتی نگاهی به مدل اصلی سونیک نشده و کاراکتر داخل فیلم در واقع فقط یک جوجه تیغی آبی است. استودیوی فیلم‌سازی پارامونت سونیک را شبیه به یک موجودی انسان-مانند طراحی کرده است. سونیک در این فیلم بدنی شبیه به انسان دارد و دست و پای او هیچ شباهتی به سونیک ندارد.

فیلم سونیک

نمی‌دانیم دقیقا تا چه میزان، ولی طراحی سونیک در این فیلم قرار است تغییر کند.

«جف فاولر» (Jeff Fowler)، کارگردان فیلم سونیک، پس از مشاهده‌ی بازخوردها نسبت به فیلم در توییتر خود نوشته است: «از حمایت شما تشکر می‌کنم و هم‌چنین از نقدها شما. پیغام شما کاملا واضح است. از طراحی راضی نیستید و می‌خواهید تغییر کند.»

او ادامه داده است: «این تغییرات صورت خواهند گرفت. همه در پارامونت و سگا مشغول کار روی این موضوع هستیم تا این کاراکتر را به بهترین شکل ممکن نمایش دهیم.»

طراحی دوباره‌ی یک کاراکتر انیمیشنی و اعمال تغییرات، نیازمند پردازش یا به اصطلاح رندر دوباره‌ی صحنه‌های فیلم است. هزینه‌های بسیار زیاد طراحی و پردازش دوباره‌ی فیلم به کنار، از نظر زمانی هم تغییر شخصیت یک فیلم، آن هم چند ماه‌ها پیش از عرضه‌ی آن، چالش‌های بزرگی را مقابل سازندگان آن می‌گذارد. با این حال به نظر می‌رسد که سازندگان فیلم سونیک تصور می‌کنند که می‌توانند از پس این چالش‌ها بر بیایند و قرار نیست تغییری در تاریخ اکران فیلم به وجود آید.

فیلم سونیک با اسم Sonic the Hedgehog قرار است در روز ۷ نوامبر اکران شود.

منبع: یوروگیمر

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

بستن
مقایسه